Sunday, August 15, 2010

k0mitmEn~

bAbbLinG bY nAmeLeSs
setelah bergelar graduan (tak habis lagi version perkataan kegemaran ni rupanya), barulah terasa komitmen yang totally berbeza...
buat masa ni, memang tak ada angan2, impian, harapan, keinginan langusng untuk sambung belajar.. seriously! dulu memang ada... ingat nak sambung master lepas dah kerja, cari pengalaman..
sekarang rasa macam......... tak apalah.. sementara ada kerja tetap ni, teruskan la.. apa yang jadi lepas ni, we have no idea at all kan? tapi sekarang, my heart is in Sunmed~ =) (ayat kena gedik, baru mencapai misi.. apa entah misinya? lalala~)

so.. berakhirnya journey di UKM, saya kini di Sunmed.. komitmen kerja sangat2 berbeza dengan belajar.. langsung tak sama... tanggungjawab macam berat.. maybe orang kata "ala, budak baru kerja memang macam tu..." tapi, tak tahu la... penat ada, sedih ada, risau tak payah cakap la... plus, competition among colleagues sendiri, tiring than competing your own self... happy memang happy.. enjoy memang enjoy... but sampingannya? :p
oh post saya semakin serius... lalala~

temankan saya berusaha ok? insyaAllah, everything's gonna be fine... hopefully~ =)
(baru kerja, belum komitmen kahwin lagi! hahahahaha~ sepak la aku sekarang!)

bila post serius, saya tak main font colour2. tapi macam boring.. so, saya sengaja tambah2 di bawah ini untuk letak colour... lalalala~

1 rEveRsE bAbbLinG =) on "k0mitmEn~"

chidah on August 16, 2010 at 7:14 PM said...

komitmen??
haha.. akak pun pk mcm zira masa mula-mula keje dulu..

tp akak hrp nnt zira leh adapt la..
hehe..
pasal kahwin-kahwin tuh, it comes naturally.. caye arr ckp akak.. :P

all the best!!
congrats for your convocation! ;)

 

~nAmeLesS BabBleR~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal