Sunday, April 24, 2011

s0metHinG aBouT mE =)

bAbbLinG bY nAmeLeSs
saja nak share2..
something about me you boleh ambik tahu kalau U nak :p

lagu - saya suka dengar lagu campur2.. english, melayu, korea, jepun, chinese.. klasik, pop, irama malaysia, joget... tak ada masalah.. rock mungkin makan masa nak terima sebab saya akan tukar frekuensi radio bila lagu rock keluar.

drama @ movie - saya suka cerita english - leverage, NCIS, bones, criminal minds. banyak yang sci-fi, investigation and bla3... saya tak suka cerita hantu sebab agak takut. thriller, action tak apa. bunuh2, kejar asalkan tak ada hantu baju putih rambut panjang keluar.
cerita korea saya suka sebab lelaki yang handsome dan perempuan yang comel. bukan sebab jalan cerita yang slow tapi sebab mereka romantik, titik. cerita jepun pula saya suka sebab berinformasi dan ringkas. walaupun banyak nasihat2 yang panjang. cerita cina kantonis best sebab idea kreatif dan memaparkan sesuatu yang realiti. kalau mandarin best sebab comel2 tapi idea klise. dan maafkan saya sebab saya kurang gemar menonton cerita melayu. tapi saya cuba untuk suka.

pasangan :P - saya sangat suka lelaki yang ada sense of humor, tidak bosan dan sekaligus tidak membosankan saya. saya cepat tertarik dengan lelaki yang jaga solat. nampak kacak bila keluar dari surau/masjid dengan air wuduk kat rambut yang belum kering. ouch~ saya sangat2 suka dengan lelaki yang memahami saya sebagai saya. saya zira~ saya tak kisah couple dengan kawan baik sendiri sebab they know me well.. oh, love you forever laa!

jalan2 - saya suka sight-seeing rather than window shopping kat shopping mall. saya suka beli beg, kasut dan baju untuk keperluan bukan untuk membazir atau padankan kasut dan beg untuk certain baju, tidak~ saya rela pakai baju yang selalunya sama asalkan selesa. saya kurang gemar shopping melainkan saya PERLU cari kasut atau beg untuk di pakai. saya lebih suka duduk melepak di kedai makan sambil berborak daripada jalan2 di shopping mall untuk mencuba kasut atau baju yang bukan untuk di beli.

kedai makan - saya suka kedai makan murah asalkan sedap. dan tak kisah untuk order makanan yang sama tapi benci bila kedai makan itu ada kucing yang suka kuis2 kaki untuk bermanja atau minta makanan. saya tak kisah pergi kedai makan mahal untuk mencuba tapi jangan expect saya pergi sebab saya suka.

hidup - saya sudah bekerja, sudah berkereta. belum ada rumah atau rumah tangga. dan saya single, still searching for the one destined for me. :) hope to find him soon.

lagi? itu saja buat masa ni. tata...


0 rEveRsE bAbbLinG =) on "s0metHinG aBouT mE =)"

 

~nAmeLesS BabBleR~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal