Tuesday, October 5, 2010

p0sT em0!

bAbbLinG bY nAmeLeSs
aku bukan minta balasan atas apa yang aku buat...
tapi kalau kau dapat tunjuk sedikit penghargaan, aku akan gembira tak ingat..
tapi, jangan katakan penghargaan, alih2 penghinaan yang aku dapat...
orang kata, tak kisahlah apa yang kau nak buat..
asalkan, aku buat cara aku... akhirnya, Tuhan tunjuk juga..
bukan aku maksudkan aku ni baik sangat, kau pulak sebaliknya...
tidak sama sekali..
tapi, aku dah penat dengan apa yang kau dah buat..
bukan sekali dua..
tapi sampai tak terkira...
tak payah la nak terasa...
post ini bukan untuk kau..
tapi untuk sentiasa ingatkan aku...
supaya sentiasa berfikiran bijak dan waras dalam apa2 yang ada kena mengena dengan kau..
apa2 pun, aku sangat2 terhina dan terkilan sangat sekarang ni kerana kau
NOKTAH

4 rEveRsE bAbbLinG =) on "p0sT em0!"

padilchan junior~ said...

apekah yang berlaku???

sebulan x ber'entry',,, sekali entry trus cam emo2... adoi~ emo2 xbek untuk kesihatan u know... lex ar...

ape kate ko g masak nasi lemak... sebab apabila kite bersedih, kite makan nasik lemak,,, lemak2 yang terdapat dalam nasik lemak itu akan bertindak balas untuk menggembirakan bentuk tubuh kite... haha~

p/s nak belajar masak nasi lemak g la tgk kat blog ted... adois~

nAmeLeSs on October 7, 2010 at 7:56 PM said...

"masak" nasi lemak? tk leh mkn je ke? kan lebih gmbire? :p

padilchan junior~ said...

kamu, anak gadis! sila lah belajar memasak... haha~

nAmeLeSs on October 7, 2010 at 9:53 PM said...

laa... nasi lemak? elooo.... tkde beras, pnjam beras jiran pun stil aku leh masak ok... tggal nk kawen je ni...

tgh emo, takkan nk msk bg gmbire? aish.. hahaha..

 

~nAmeLesS BabBleR~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal