Tuesday, April 2, 2013

Saya Sakit Perut.

bAbbLinG bY nAmeLeSs
diarrhea. dah 2 hari ok! bukan nak berlagak. tapi 2 hari tu rasa macam awesome gila. pergi klinik macam masuk keluar hotel. apa bendha? masuk hotel pun setahun sekali je tau. 

digestive system saya, super fragile.  makan itu campur ini, kena jaga. kalau tak, "hai toilet. you're my super best friend".

pergi klinik dapat ubat macam2. fikir 300 kali. nak makan ke tak ni. bukan taknak percaya kat doktor, tapi entah. bajet boleh sembuh secara natural mungkin? konon kebal. tak pasti dengan pemikiran sendiri. last2 makan juga. saja nak tulis lebih2 bagi blog nampak sedikit berisi.

saya penatlah dengan kerja. saya mc dua hari dengan yakin. esok nak pergi kerja, memang suci niat ni nak pergi kerja. semoga perut comel ini dalam keadaan bagus untuk ke tempat kerja. :)

1 rEveRsE bAbbLinG =) on "Saya Sakit Perut."

miszmextor on April 8, 2013 at 3:29 PM said...

dah lama tunggu entry baru.sekali cerita pasal digestive system.apa bendhaaaa ni?kecewa i.hahaha

semoga cepat sembuh.
semoga GIT lebih ampuh.

btw, rindu nak jumpa you.
marilah ke rah.
haha

 

~nAmeLesS BabBleR~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal